Mikor van árufeltöltés?

Az árúfeltöltés folyamatos.Legújabb darabokról kár a VIP shopban is utána tudsz nézni.

Hol találom a termékek leírását?

Amikor az adott nem és kor szerinti kategóriába keresel, a kép alatt lévő termék névre kattintva előjön a termék adatlapja, ahol minden információt megtalálsz a termékről. A kép alatti adatlapon láthatók a mért méretek és fontos termékjellemzők, ami alapján el tudod dönteni, ilyet kerestél-e. Ha kérdésed van telefonálj bizalommal.

A ruhák méretével kapcsolatban hol találok segítséget?

A leírásban általában az évkor szerinti cm is feltüntetjük,ha van konkrét adatunk az adott termékről.Ha esetleg nincs akkor az ajánlot korig tünejük fel a méretezést.

Ha kosárba teszek egy terméket, azt le is foglalom?

Kosárba tett terméked nincsen foglalva, akkor kerül ki a termékek közül, ha meg is vásárolod. Ha valamit foglalni szeretnél kérlek telefonálj! Foglalásra 24 órát tudunk tartani.

Hol tudom a címemet, adataimat, jelszavamat módosítani?

Jelentkezz be a webáruházba és alul a "Saját fiókom" menü pont alatt..

Elfelejtettem a jelszavamat/felhasználónevemet. Mi ilyenkor a teendő?

Bejelentkezésnél találsz egy olyan menüt: elfelejtett jelszót, kattints ide. Kövesd az utasításokat, e-mailen megkapod az új jelszavadat.

Hol törölhetem a kosaram tartalmát?

Bejelentkezés után, a legfelső sorban megjelenik kosarad és mellette, hány termék van benne. Kattints ide, majd a termék neve melletti törlés gomb megnyomásával törölheted egyenként őket.

Leadtam a megrendelést, viszont meggondoltam magamat és módosítanék a megrendelés valamelyik adatán. Mi a teendő?

Írj nekünk e-mailt, tüntesd fel megrendelésed számát és felhasználónevedet, valamint a módosítandó adatokat.

A korábban megrendelt termékeket szeretném megnézni, ezt hol tehetem meg?

"Saját fiókom" menüpontban találod a; korábban megrendelt termékek listája pontot, ahol nyomon követheted.

Megérkeztek a megrendelt ruhák, de nem tetszik, vagy nem ezt rendeltem. Hogyan és hova küldhetem vissza?

Írj nekünk e-mailt a megrendelés számmal és felhasználó név feltüntetésével, valamint problémád leírásával, egyeztetjük a részleteket. 2 hétig 100%-os pénzvisszafizetési garanciát nyújtunk.

Ha előre utalom a vásárlásom ellenértékét, mit írjak a közlemény rovatba?

Akár saját számládról, akár más számlájáról utalsz, minden esetben a felhasználónevedet tüntesd fel a közlemény rovatban.